رویکرد تنظیم چندسطحه متغیر جهت قطعه بندی آنی تصویر + شبیه سازی مقاله

پروژه ۴۱۷: (شبیه سازی مقاله در matlab)

چکیده: 

    در این مقاله یک رویکرد جدید برای قطعه بندی تصویر و تصحیح بایاس بر روی تصاویر رزونانس مغناطیسی (MRI) انجام گرفته است. در این مقاله برای اولین بار مدل توزیع شدت ، متعلق به هر بافت را به عنوان یک توزیع گوسی با متغیر مکانی و واریانس در نظر گرفته ایم. سپس یک پنجره برای تبدیل شدت یک دامنه به دیگری جاییکه توزیع همپوشانی بین قسمت های مختلف به طور قابل توجهی رویت گردد. ماکزیمم تابع فعالیت برای هر نقطه در دامنه تبدیل تعریف شده است. قطعه بندی تصویر و تصحیح بایاس بصورت آنی با استفاده از سطح تنظیم پروسه تکامل بدست آمده است. روش پیشنهادی در برابر مقداردهی اولیه تنومند بوده ، لذا در برنامه های اتوماتیک اجازه داده می شود به راحتی صورت بگیرد. آزمایشات مختلفی بر روی تصاویر انجام شده که نتایج عملکرد ، روش پیشنهادی را تایید می نماید. 

برای اطلاع بیشتر ، اصل مقاله لاتین را از لینک زیر دانلود نمایید. 

:Paper Title

A VARIATIONAL MULTIPHASE LEVEL SET APPROACH TO SIMULTANEOUS
SEGMENTATION AND BIAS CORRECTION

دانلود: دانلود اصلا مقاله لاتین 

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از این مقاله ،  مقاله لاتین را از لینک بالا دریافت کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید این شبیه سازی نمایید. این شبیه سازی در متلب انجام شده و برخی از نتایج آن در شکل های پایین آورده شده است. 

در صورت سوال در مورد محصول می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید (ترجیحا  ارسال پیامک). 

پس از پرداخت آنلاین، فایل قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

برخی نتایج:

p417-2

p417-3

p417-4

 دیگر پروژه های مرتبط: 

سورس مقاله: بهینه سازی مولفه MICO برای تخمین MRI و تقسیم بندی بافت تصاویر

بازسازی کارآمد تصاویر MRI برای تصاویر MRI فشرده

قطعه بندی تصویر تعاملی با بازسازی خطی چندگانه + سورس کد کامل متلب

 


مجموعه: پردازش تصویر, مهندسی کامپیوتر, یادگیری ماشینبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *