الگوریتم کمینه ساز جایگزین برای پیش رمزگذاری ترکیبی در سیستم های MIMO

پروژه۱۵۲۲: شبیه سازی مقاله isi  در متلب + سورس کامل متلب + توضیحات خطوط برنامه

عنوان مقاله: 

Alternating Minimization Algorithms for Hybrid
Precoding in Millimeter Wave MIMO Systems

الگوریتم های کمینه سازی جایگزین برای پیش رمزگذاری ترکیبی در سیستم های MIMO موج میلیمتری

******************

دانلود: دانلود اصل مقاله لاتین

******************

خلاصه ای از کار: 

ارتباطات موج میلیمتری(mmWave) به عنوان یک فن اوری مهم توانمندسازی برای شبکه های ۵G است وبه ترتیب بزرگی طیف بزرگتر از باندهای سلولی کنونی اشاره می کند. برخلاف سیستم های متداول چند ورودی و چند خروجی (MIMO) ،زمانی تنها تعداد محدودی از ترکیب کننده های سیگنال و مبدلهای آنالوک به دیجیتال (ADCs) را با درنظر گرفتن هزینه و قدرت مصرفیشان می توان حمایت کرد، پیش رمزگذاری را نمی توان بطور کامل با استفاده از پیش رمزگذارهای  دیجیتالی در باند اصلی انجام داد. ساختارفرستنده-گیرنده یک پیش رمزگذاری ترکیبی،ترکیب یک پیش رمزگذاررقمی و یک رمزگذار مجددآنالوگ به عنوان یک جایگزین موثر بر هزینه اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. اما طرحی بهینه برای این نوع رمزگذارهای ترکیبی بطور کامل مطرح نشده است. در این مقاله هنگام برخورد با طرح رمزگذارمجدد ترکیبی به عنوان مساله فاکتورگیری ماتریس ،الگوریتم های کمینه سازی جایگزین موثر(AltMin) برای دو ساختارپیش رمزگذاری ترکیبی مثلا ساختارهای بطور کامل متصل یا ساختار تا حدی متصل ، پیشنهاد می شوند. بویژه برای ساختار کاملا متصل یک الگوریتم AltMin مبتنی بر بهینه سازی چندتایی به منظور بررسی عملکرد رمزگذارمجدد دیجیتال پیشنهاد می شود که پیچیدگی بالایی دارد. بنابراین با اجرای محدودیت متعامد درمورد پیش رمزگذار دیجیتال ،یک الگوریتم AltMin با پیچیدگی کمتر پیشنهاد می شود. بعلاوه برای یک ساختار تا حدی متصل، یک الگوریتم AltMin نیز با کمک مدرا آرام کننده نیمه محدود ارائه می شود. برای اجرای عملی ، الگوریتم های پیشنهادی AltMin با مدولاسیون (OFDM) به محیط باند پهن بیشتر گسترش می یابند. نتایج شبیه سازی فواید مهم عملکرد الگوریتم های پیشنهادی AltMin را بر الگوریتم های پیش رمزگذاری ترکیبی موجود نشان می دهد. همچنین براساس الگوریتم های پیشنهادی ،مقایسه شبیه سازی بین دوساختارپیش رمزگذاری ترکیبی ،دیدگاههای ارزشمندی درمورد طرح فراهم می کند.

در صورت سوال در مورد محصول و یا در صورت اشکال در اجرای شبیه سازی می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

پس از پرداخت آنلاین، فایل بلافاصله قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

برخی نتایج: 

 

 

 

دیگر پروژه های مرتبط: 

شبیه سازی مقاله: پروتکل دسترسی تصادفی به تخصیص راهنما در سیستم های MIMO

محدودیت های ظرفیت و گین های مالتی پلکسر کانالهای MIMO با اختلالات Transceiver

سیستم MIMO با آرایه های اختیاری غیر ایده ال در متلب(شبیه سازی مقاله)

شبیه سازی مقاله: طرح بهینه سیستمهای MIMO چندکاربره موثر بر انرژی

شبیه سازی مقاله: تخمین مبتنی بر اموزش درکانالهای MIMO رایسی (Rician) در متلب

سیستم MIMO با اکولایزر MMSE و ZF SIC و درجه بندی مطلوب

ظرفیت کانال در کانالهای تصادفی MIMO + پروژه کامل متلب با توضیحات

 


مجموعه: الکترونیک, مهندسی مخابراتبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *