یک الگوریتم انقباض تعمیم تکرای برای کدگذاری تنک(اسپارس) غیر محدب

پروژه ۴۳۵: شبیه سازی کامل مقاله در متلب

خلاصه:

     در چندین کد گذاری تنگ قرار گرفته روی اصلاح تصاویر و مسائل طبقه بندی تصاویر با استفاده از حداقل نرم ℓp غیر محدب اغلب بهترین نتیجه را نسبت به حداقل نرم ℓ۱ محدب دارد. تعدادی از الگوریتم ها به عنوان مثال الگوریتم مربعات وزن دار شده (IRLS) ، روش آستانه گذاری مکرر (ITM-ℓp) ، جدول ارجاع (LUT) برای کد کذاری تنک نرم ℓp غیر محدب پیشنهاد گردیده است. در این مقاله با توجه به وجود الگوریتم آستانه گذاری نرم ، ما الگوریتم انقباض تعمیم تکراری (GISA)  را برای کد گذاری تنک غیر محدب پیشنهاد نموده ایم. برخلاف راه حل های تحلیلی ، این الگوریتم پیشنهادی به آسانی مجهز شده و به سادگی برای مسائل کدینگ اسپارس غیر محدب قابل حل می باشد. در مقایسهبا روش های LUT ، روش GISA احتیاجی به محاسبات و جدول ذخیره ارجاع Lookup Table  ندارد. در مقایسه با روش های IRLS ، ITM روش GISA آستانه گذاری بهتری داشته و دقت بالاتری را نتیجه می دهد. نتایج روی اصلاح تصویر و کدینگ اسپارس بر اساس تشخیص صورت روش پیشنهادی را تایید می نماید. برای فهم دیگر اطلاعات این شبیه سازی ، مقاله را از لینک زیر دانلود نمایید. 

 

 دانلود : دانلود اصل مقاله لاتین 

در صورت سوال در مورد محصول می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید (ترجیحا  ارسال پیامک). 

برای خرید یا سفارش این پروژه می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید. این پروژه در نرم افزار متلب انجام شده است.  

برخی نتایج:

pro435

pro435-1

pro435-2

لینک پروژه های مشابه:

دکانولوشن سریع تصویر با استفاده از Hyper-Laplacian Priors

یک الگوریتم کمینه ساز متوالی برای بازسازی سازی تصاویر

 


مجموعه: پردازش تصویر, مهندسی کامپیوتربرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *