مالتی پلکسر چند حالته در سیستم های انتقال downlink با کاربرهای چند آنتنه در متلب

پروژه۱۶۱۷: شبیه سازی مقاله isi در متلب + سورس کامل متلب + توضیحات خطی دستورات

عنوان مقاله: 

Receive Combining vs. Multi-Stream Multiplexing
in Downlink Systems with Multi-Antenna Users

مالتی پلکسر چند حالته در سیستم های انتقال downlink با کاربرهای چند آنتنه در متلب

******************

دانلود: دانلود اصل مقاله لاتین

******************

خلاصه ای از کار: 

   در سیستم های انتقالی با چند انتن و کاربران بسیار، گین مالتی پلکسر با تعداد N انتن  انتقال و استفاده از این انتن ها به شدت محدود می شود. با فرض اینکه کل تعداد انتن های دریافت در کاربران چند انتن از N بسیار بیشتر است، با روشهای دریافت و ارسال متفاوت می توان بیشترین سود ناشی از مالتی پلکسر را بدست اورد. به منظور برنامه ریزی کاربرانی با کانالهای موثرکه تقریبا قائم هستند ، برای مالتی پلکسر چند حالته به کاربران دارای کانالهایی با شرایط خوب ، و یا برای توانمندی دریافت ترکیب اگاه از تداخل ،می توان ازتعداد بیشتری انتن دریافت استفاده کرد.  ما در این مقاله تلاش می کنیم درصورت نیاز به مالتی پبکسر N حالته اطلاعاتی میان چند کاربر(حالت های بسیار برای هر کاربر) یا کاربران بسیار(چند حالته برای هر کاربر،توانایی دریافت ترکیب)، به این سوال پاسخ دهیم. نتایج تحلیلی به دست امده نشان میدهند انتخاب کاربر،هماهنگی فاصله ای،شرایط ناهمگون کاربر و اکتساب ناقص کانال (تدریج یا خطاهای براورد) چگونه برعملکرد ارسال بیشترین تعداد حالت ها یا یک حالت برای هر کاربر مورد نظر(اختصاص دو حالت به یک اطلاعات) تاثیر می گذارند.

   در حالیکه درتحقیقات گدشته مشاهدات متناقضی درمورد این موضوع گزارش شده اند،ما نشان می دهیم که انتخاب کاربران زیاد و اختصاص یک حالت به هر کاربر( مثلا استفاده از دریافت ترکیب)در شرایط واقعی بهترین گزینه است. این موضوع را می توان با اثبات ارتجاع پذیری بیشتر درمقایسه با هماهنگی فاصله ای و منفعت بیشتر نسبت به تنوع چند کاربر توضیح داد. این نتیجه بنیادی، درمورد طراحی سیستم های انتقال مفاهیم مثبت دارد و نیازهای سخت افزاری دستگاه های کاربر را کاهش می دهد و از طریق بهینه سازی ساده تر می کند.

اصطلاحات شاخص- چند ورودی و چند خروجی در چند کاربر، تخمین کانال، بازخورد محدود، مورب کردن بلوک، نیروی صفر، دریافت ترکیب.

برخی نتایج: 

در صورت سوال در مورد محصول و یا در صورت اشکال در اجرای شبیه سازی می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

 


مجموعه: الکترونیک, مهندسی مخابراتبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *