فیلم آموزشی طراحی یک سیستم فازی-عصبی در متلب (آموزش کامل)

پروژه۵۱۶: شبیه سازی کامل در متلب + سورس کد + فیلم آموزشی + توضیحات وورد

خلاصه ای از کار: 

    در این فیلم آموزشی به طراحی و تحلیل و همچنین شبیه سازی یک داده اموزشی با ۸ وروی و ۱ خروجی در محیط متلب به کمک سیستم انفیس (فازی-عصبی) پرداخته شده است. این داده ها از سایت UCI دریافت گردیده است. در این فیلم آموزشی روند کلی سیستم فازی – عصبی از مقدمات تا پیشرفته در متلب مورد ارزیابی قرار گرفته است. در ضمن چگونگی فراخوانی داده ها در محیط نرم افزار به عنوان ورودی و خروجی به طور دقیق ذکر شده است. در کنار فیلم آموزشی فایل وورد توضیحات جانبی نیز ضمیمه گردیده است. داده های ورودی و خروجی در یک ام فایل جداگانه فراخوانی می گردد. این داده ها از اکسل فراخوانی می شود. 

آدرس سایت: https://archive.ics.uci.edu

   داده های ورودی و خروجی از سایت فوق دریافت شده است. داده های مربوط به انرژی می باشند. ۸ ورودی و ۱ خروجی . شما هر داده دیگر رو می توانید به عنوان ورودی و خروجی تعیین نمایید فقط کافیست فیلم های آموزشی را به دقت مطالعه نمایید. 

فیلم آموزشی در سه بخش تهیه گردیده است. 

در صورت سوال در مورد محصول و یا در صورت اشکال در اجرای شبیه سازی می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله فایل قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

برخی نتایج: 


مجموعه: شبکه عصبی, منطق فازیبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *