شبیه سازی مقاله: نگاهی تازه به رله دو هاپی (شبیه سازی کامل در متلب)

پروژه۱۶۱۸: شبیه سازی مقاله isi در متلب + سورس کامل متلب + توضیحات خطی دستورات

عنوان مقاله: 

A New Look at Dual-Hop Relaying:
Performance Limits with Hardware Impairments

نگاهی تازه به رله دو هاپی: محدودیت عملکرد با اختلالات سخت افزاری

******************

دانلود: دانلود اصل مقاله لاتین

******************

خلاصه ای از کار: 

فرستنده-گیرنده های فیزیکی(transceivers)،  اختلالات سخت افزاری دارند که انحرافاتی ایجاد می کنند که عملکرد سیستم های ارتباطی را کاهش می دهد.اکثریت قریب به اتفاق مشارکتهای فنی در منطقه رله ،اختلالات سخت افزاری را نادیده می گیرند واز سخت افزاری ایده ال استفاده می کنند.این تقریب ها در سیستم های کم سرعت مفهوم پیدا می کنند اما هنگام تحلیل سیستم های پرسرعت در اینده به نتایج بسیار گمراه کننده منجر می شوند.این مقاله تاثیر اختلالات سخت افزاری را بر رله دو هاپی در دو پروتکل تقویت و ارسال، و رمزگشایی و ارسال را تعیین می کند.در این طرحهای عملی ،احتمال خروج (OP) تابعی از نسبت موثر سیگنال به نویز(SNDR) می باشد.این مقاله بسته جدیدی برای احتمالهای خروج دقیق و  همچنین برای محاسبه اختلالات سخت افزاری درمنبع، رله به کار رفته است. تحلیلی مشابه برای ظرفیت ارگودیک نیز انجام می شود که حاصل ان مرزهای جدید بالاتر است.ما فرض می کنیم که هر دو هاپ مشروط به مستقل بودن توزیع محوشدن ناکامی بصورت غیرمشابه می باشد.این مقاله تائید می کند که زیان عملکرد در سرعتهای پایین اندک و در غیر اینصورت بسیار قابل توجه است. بویژه ثابت شد که در نسبت سیگنال به نویز بالا(SNR) ، SNDR به هم پیوسته به یک ثابت مشخص نزدیک می شود که سقف ابتکاری SNDR است که با سطح اختلالات رابطه معکوس دارد. این موضوع با مورد سخت افزاری ایده ال که در ان SNDR به هم پیوسته بدون مرز در منطقه دارای SNR بالا رشد می کند، ارتباط دارد. درنهایت رهنمودهایی برای طرح اصلی برای انتخاب سخت افزازی ارائه می کنیم که نیازهای یک سیستم رله عملی را براورده می کند.

اصطلاحات شاخص-تقویت و ارسال، رمزگشایی و ارسال، رله دو هاپی، ظرفیت ارگودیک، محو شدن ناکاگامی ، احتمال خروج، اختلالات سخت افزاری فرستنده-گیرنده.

در صورت سوال در مورد محصول و یا در صورت اشکال در اجرای شبیه سازی می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

برخی نتایج: 

 


مجموعه: الکترونیک, مهندسی مخابراتبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *