شبیه سازی مقاله: مدولار دو سویه چند سطحی DC-DC با تبدیل ساختار مثلثی

پروژه۱۴۱۲: شبیه سازی مقاله isi در متلب + سورس کامل متلب + ترجمه و توضیحات کامل مقاله 

عنوان مقاله: 

A Bidirectional Modular Multilevel DC–DC
Converter of Triangular Structure

مدولار دو سویه چند سطحی DC-DC با تبدیل ساختار مثلثی

******************

دانلود: دانلود اصل مقاله لاتین

******************

خلاصه ای از کار: 

   در این مقاله، یک مبدلِ مدولار دو طرفه ی چند سطحی DC-DC ارائه شده است. این توپولوژی پیشنهادی، به نام مبدلِ مدولار مثلثی چند سطحی DC-DC (TMMC)  که می تواند با اشتراک گذاری توانِ مساوی در میان ماژول های دیگر به طیف گسترده ای از تبدیل دست یابد. این الگوریتم ، ماژول های کنترلی را ایجاد می کند که باعث افزایش عملکرد و طراحی مبدل های پویا وانعطاف پذیر شود.

بخشی از قسمت های ترجمه: 

    این مدولارمثلثی چند سطحی DC-DC (TMMC) به عنوان یک سطح ساختار n   پیکربندی  شده همانطور که در شکل ۶ نشان داده شده است. این ماژول های TMMC از مبدل های افزایشی ساخته شده ، همانطور که  در بالا در گوشه سمت راست شکل۶ نشان داده شده است. TMMC دو طرفه است به طوری که افزایش ولتاژ (VHV) وکاهش ولتاژ (VLV) ممکن است به آسانی یا به عنوان ورودی یا خروجی استفاده شود . لازم به ذکر است که ساختار توپولوژی پیشنهادی شبیه نمودار قدرت مشترک در شکل ۵ است. در حالی که این  قابلیت به اشتراک گذاری قدرت از TMMC شبیه به شکل ۵ نیست. یک کاهش در سطح سیلیکون در مقایسه  با این توپولوژی وجود دارد (کمتر از ۵۰٪ برای مبدل های با نسبت کمتر از پنج). بحث های مفصل در مورد این موضوع  در خارج از محدوده این مقاله است. ساختار تک ستونی از TMMC شبیه به شارژ باتری که برای نخستین بار ارائه شده و بعدا  برای کاربردهای PV  برای سری های انباشته از ولتاژ های پانل بکار می رود. این ساختار اخیرا برای پردازش قدرت دیفرانسیلِ  سیستم های دیجیتال به کاررفته است. همانطور که از ساختار TMMC در شکل۶ اشاره شده ،ماژولهای n به صورت موازی در ردیف اول با پردازش جریان بالادر سمت ولتاژ کم، و در ردیف های بالاتر جایی که یک ولتاژ شبکه ای بالاتر و  ماژول های کمترکه به صورت موازی متصل است وجود دارد. خازن های موازی با ولتاژ کم (CLV[1,j]) به دلایل فیلتر شدن مورد نیازاست و این ساختار توپولوژی ذاتی نیست.

در صورت سوال در مورد محصول و یا در صورت اشکال در اجرای شبیه سازی می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

برخی نتایج: 


مجموعه: الکترونیک قدرتبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *