سورس مقاله: مدل سازی و کنترل ژنراتور القایی دو سو تغذیه برای سیستم های بادی

پروژه ۹۰۳: شبیه سازی مقاله در ام فایل و سیمولینک متلب + توضیحات 

خلاصه:

    هدف از این مقاله بررسی و کنترل یک موتور القایی دو سو تعذیه در سیستم های تبدیل انرژی بادی می باشد. دو ساختار مورد بررسی قرار گرفته : سیستم به صورت پشت به پشت عمل می نماید و دیگری سیستم پیشنهادی مورد تحلیل به صورت غیر خطی به کار رفته است. برای فهم بیشتر از این شبیه سازی ، مقاله را از لینک زیر دانلود نمایید. این شبیه سازی براساس مقاله زیر انجام گردیده است. 

 دانلود: دانلود اصل مقاله لاتین 

 در شبیه سازی ها گام به گام همراه با روابط ، شبیه سازی توضیح داده شده است.  این شبیه سازی در ام فایل و سیمولینک اجرا شده است. شبیه سازی بدون نقص و با مقاله قابل تطبیق است. 

برخی نتایج:

e903

    همانطور که از شکل دیده می شود این ژنراتور به صورت دو گانه تحریک می گردد. زمانی که توربین حرکت کند ، ژنراتور تحریک اش فعال شده و توان لازم را تولید می نماید و اگر چنانچه توربین حرکت نکند تحریک ژنراتور از سمت شبکه اتفاق می افتد. این ژنراتور به وسیله مبدل های پشت به پشت متصل به شبکه می شوند. مطابق شکل دیده شده که از یک مبدل سمت شبکه و یک مبدل سمت ژنراتور استفاده گردیده است. حال می خواهیم به بررسی روابط و فرمول های لازم برای مدل ژنراتور القایی دو سو تغذیه بپردازیم.

p903a 

p903b

p903c

p903d

p903e   

در صورت سوال در مورد محصول و یا در صورت اشکال در اجرای شبیه سازی می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

مجموعه: انرژی های نو, ماشین های الکتریکیبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *