شبیه سازی مقاله: سیستم های چند ورودی و خروجی بزرگ MIMO

پروژه۱۶۱۰: شبیه سازی مقاله isi در متلب + سورس کامل متلب + توضیحات خطی دستورات

عنوان مقاله: 

Massive MIMO:
Ten Myths and One Critical Question

سیستم های چند ورودی و خروجی بزرگ MIMO: ده نکته موهوم و یک سوال حیاتی

******************

دانلود: دانلود اصل مقاله لاتین

******************

 

خلاصه ای از کار: 

ارتباطات بی سیم یکی از موفق ترین فن اوریهای سالهای اخیر است که میزان رشد نمایی ترافیک بی سیم را ارائه می کند که بیش از یک قرن ثابت مانده است (قانون کوپر). این روند را می توان از کاربردهای مبتکرانه جدید مانند واقعیت بحث شده و اینترنت اشیاء نتیجه گیری کرد.

چند ورودی و خروجی (MIMO) بزرگ به عنوان یک فن اوری مهم برای استفاده از دستورالعمل های افزایش دامنه تبادل اطلاعات شناخته شده است. علاوه براین، از جامعه ارتباطی این نکته بدست می اید که همه ما بصورت فردی مشاهده کرده ایم که چند ورودی و خروجی بزرگ در معرض چند سوء تفاهم گسترده قرار دارد که در خلاصه داستانی زیر مجسم می شود.

«فن اوری چند ورودی و خروجی بزرگ از تعداد نامحدودی انتن با کیفیت در ایستگاههای اصلی استفاده می کند. با داشتن حداقل یک دستور برای انتن های بزرگتر در مقایسه با پایانه های فعال می توان از رفتارهای مجانب استفاده کرد که برخی از انواع خاص بی سیم از ان برخوردارند. این فن اوری در نگاه اول عالی به نظر می رسد اما متاسفانه پیچیدگی پردازش سیگنال خارج از محدوده نمودارها است. ردیف های انتن  ها انقدر بزرگ است که می توان ان را در امواج رادیویی میلیمتری ان را اجرا کرد».

در واقع جملات بالا اشتباه هستند. ما در بررسی این مقاله ده نکته موهوم را مشخص می کنیم و توضیح می دهیم که چرا نادرست هستند.سپس سوالی را مطرح می کنیم که برای پذیرش عملی فن اوری و نیاز به فعالیتهای تحقیقاتی بسیار در اینده برای ارائه پاسخ مناسب تر حیاتی است.ما برای متون فنی که از ادعاهای ما حمایت می کنند منابعی را ارائه می کنیم .درحالیکه فهرست بیشتری درمورد بررسی مربوطه و متون فنی را می توان در محل چند ورودی و خروجی بزرگ پیدا کرد. برای درک بیشتر این مقاله، می توانید از لینک فوق آنرا دانلود نمایید. 

برخی از نتایج کار ما در متلب: 

 

در صورت سوال در مورد محصول و یا در صورت اشکال در اجرای شبیه سازی می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

مجموعه: الکترونیک, مهندسی مخابراتبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *