شبیه سازی مقاله: حل مساله پاداش دوربرد از طریق رابطه STDP وسیگنال دهی دوپامین

پروژه۶۲۷:  سورس کامل متلب

عنوان مقاله: 

Solving the Distal Reward Problem through
Linkage of STDP and Dopamine Signaling

********************************

دانلود: دانلود اصل مقاله لاتین

********************************

خلاصه ای از کار:

    درشرطی سازی ابزاری و پاولوفی Pavlovian ،معمولا پاداش چند ثانیه بعد از رفتارهای برانگیزنده پاداش با ایجاد یک مساله پیچیده توضیحی بنام «مساله پاداش دوربرد» می اید. مغز چگونه اگاهی می یابد که الگوهای شلیک چه نورونهایی در شرایط زیر مسئول هستند۱-اگرالگوها از جایی که پاداش می رسد خیلی طولانی تر نباشند۲-زمانی که همه نورونها و سیناپسها در زمان انتظاربرای پاداش ،فعال هستند. ما در اینجا نحوه حل این مساله پیچیده را توسط شبکه ای الگو از نورونهای تقویت کننده قشری را به همراه انعطاف وابسته به زمانبندی افزایش (STDP) که توسط دوپامین (DA)تنظیم می شود، نشان می دهیم. اگرچه STDP توسط الگوهای شلیک تقریبا همزمان براساس مقیاس زمانی میلی ثانیه راه اندازی می شود،انرژی جنبشی پایین انعطاف سیناپسی بعدی به تغییرات تمرکز دوپامین در خارج سلول در طی زمان حیاتی چند ثانیه  حساس است. شلیک تصادفی در طی زمان انتظار برای پاداش، بر SDTPتاثیر نمی گذارد وبنابراین حساسیت شبکه را به فعالیت در حال پیشرفت(یک ویژگی کلیدی که روش ما را از مطالعات تئوری قبل که بطور ضمنی فرض می کنند که این شبکه در طی زمان انتظار خاموش است یا اینکه این الگوهای تا زمان رسیدن پاداش حفظ میشوند،متمایز می کند) از بین می برد. این تحقیق بر اهمیت الگوهای دقیق سوختن در حرکات مغز تاکید می کند ونشان می دهد چگونه یک سیگنال تقویت پراکندگی جهانی به شکل یک دوپامین خارج سلولی بطور انتخابی بر سناپسهای صحیح در زمان صحیح تاثیر می گذارد.

در صورت سوال در مورد محصول و یا در صورت اشکال در اجرای شبیه سازی می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

پس از پرداخت آنلاین، فایل بلافاصله قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

برخی نتایج اجرای کد:


مجموعه: پروژه ها, شبکه عصبی, مهندسی پزشکی, مهندسی کامپیوتر, یادگیری تقویتی, یادگیری ماشینبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *