شبیه سازی مقاله: یک استراتژی کنترلی چند منظوره برای عملکرد پایدار واحدهای DG

پروژه ۹۰۹: شبیه سازی مقاله ۲۰۱۴ در متلب + ترجمه مقاله + فیلم اجرای شبیه سازی

عنوان مقاله : 

A Multifunction Control Strategy for the Stable
Operation of DG Units in Smart Grids

 IEEE TRANSACTIONS ON SMART GRID

 یک استراتژی کنترلی چند منظوره برای عملکرد پایدار واحدهای DG در شبکه های هوشمند

*****************************

دانلود: دانلود اصل مقاله لاتین

*****************************

خلاصه ای از کار: 

این مقاله توسعه یک استراتژی کنترلی چند منظوره برای بهره برداری پایدار واحدهای تولید پراکنده (DG) در حین ادغام با شبکه برق را تشریح میکند. مدل کنترلی پیشنهاد شده مبتنی بر تئوری کنترل مستقیم لیاپانوف (DLC) میباشد و ناحیه پایدار برای بهره برداری مناسب واحدهای DG در حین ادغام با شبکه برق را ارائه میکند. جبران تغییرات لحظه ای در مؤلفه های مرجع جریان در سمت ac و تغییرات ولتاژ dc در سمت dc ِ سیستم واسط به مقدار کافی در این طرح کنترلی در نظر گرفته شده اند، که نقش اساسی و نوآورانه این مقاله در مقایسه با استراتژیهای کنترلی قبلی میباشد. بکارگیری تکنیک DLC در تکنولوژی DG میتواند تزریق پیوسته توان اکتیو ماکزیمم در فرکانس اصلی از منبع DG به شبکه برق را تأیید کند، تمام توان راکتیو و مؤلفه های هارمونیکی جریان بارهای متصل به شبکه را از طریق ادغام پیوند DG با شبکه، جبران نماید. کاربرد این مفهوم در سیستمهای شبکه هوشمند میتواند کاهش تنش روی شبکه برق را در حین پیک تقاضای انرژی، تضمین نماید. نتایج شبیه سازی و آزمایش جهت نمایش تخصص و عملکرد تکنیک DLC پیشنهاد شده در تکنولوژی DG ارائه شده است.

شکل زیر نمایش کلی مدل پیشنهادی را نشان میدهد که مبتنی بر ۳ قسمت اصلی شبکه، بار و لینک DG میباشد. علامت قراردادی مؤلفه ها و متغیرهایی مانند جریانها و ولتاژها در هر فاز بطور متناسب در این سه بخش به تصویر کشیده شده است. بعلاوه، منبع DG و دیگر مؤلفه ها در سمت dc سیستم مربوطه برای برقرسانی و تزریق توان به شبکه برق نشان داده شده اند.

909-1

استراتژی DLC برای کنترل سیستم مربوطه در حلقه کنترلی مدل نشان داده شده در شکل فوق در نظر گرفته شده است. استراتژی DLC اساساً یک تئوری کنترلی غیرخطی بدون خطی سازی عوامل غیر خطی کننده در پارامترهای مدل ریاضی معادل سیستم میباشد که یک پایداری مجانبی فراگیر[۱] را برای مدل پیشنهادی می آورد. 

909-2

بصورت کلی مدل سیستم پیشنهادی به صورت زیر است: 

909-3

برخی نتایج: 

909-4

909-5 909-6 909-7

در صورت سوال در مورد محصول و یا در صورت اشکال در اجرای شبیه سازی می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

 


مجموعه: انرژی های نو, برق سیستم, مقالات ترجمه شدهبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *