دانلود مقالات پیش بینی بار بلند مدت ،میان مدت و کوتاه مدت در شبکه برق

در این بخش قصد داریم  مقالات رشته برق را که در زمینه پیش بینی بار بلند مدت و کوتاه مدت در مجلات ، ژورنال ها و کنفرانس ها  به چاپ رسیده است را برای دانلود قرار دهیم. همه مقالات به صورت فایل زیب شده در آورده شده است. مقالات از سال ۲۰۰۰ الی ۲۰۱۶

دوره های مختلف پیش بینی بار :

پیش بینی بار در سیستم های قدرت عموما در سه دوره زیر انجام می گیرد .

 پیش بینی کوتاه مدت : پیش بینی کوتاه مدت ، برای زمانهای کوتاه بوده و بار ساعتی را برآورد می کند . زمان پیش بینی در این حالت ممکن است ساعتی ، چند ساعتی ، روزانه ، هفتگی ، ماهانه و یا فصلی باشد . برآورد بار کوتاه مدت در بهره برداری سیستم های قدرت نقش اساسی ایفا می کند ، بطوریکه در برنامه ریزی ورود و خروج واحدها، با ملاحظه محدودیتهای تولید واحدها و محدودیت های شبکه ،پخش بار بهینه، تخصیص ذخیره مطمئن بر شبکه ، تجزیه و تحلیل وقوع حوداث احتمالیو همچنین مطالعات اتصال کوتاه و پایداری شبکه مورد استفاده قرار می گیرد .

 پیش بینی میان مدت : پیش بینی میان مدت برای زمانهای طولانی تر حدود یک الی سه سال است . اهمیت این پیش بینی برای برنامه ریزیهای میان مدت شبکه می باشد .

 پیش بینی بلند مدت : پیش بینی بلند مدت زمان ده سال یا بیشتر است و گاهی ممکن است به چند دهه هم برسد. با توجه به اینکه با گذشت چند دهه دوره اقتصادی ممکن است تغییر کند و در هر دوره تحول عظیمی رخ دهد و در نتیجه نتایج پیش بینی در این حالت ممکن است قابل اطمینان نباشد .

برآورد بار بلند مدت از لحاظ توسعه شبکه از اهمیت خاصی برخوردار است . افزایش تعداد نیروگاهها ، خطوط انتقال و تجهیزات توزیع در یک شبکه موجود ، باید حداقل ده سال زودتر انجام گیرد تا همگام با رشد نوع بار بتواند پاسخگوی نیاز باشد . جهت پیش بینی بار شبکه روش های مختلفی وجود دارد که این روشها ، در ظاهر متفاوت ولی در اساس عملکرد یکسانی دارند. و از یک قانون کلی پیروی می کنند و آن پیش بینی روند آینده بار بر اساس روند پارامترها ی متاثردر آن در گذشته می باشد . قانونی که بتواند رابطه بین دو روند را مشخص کند مدل بار نامیده می شود.

دانلود: دانلود سری اول مقالات 

دانلود: دانلود سری دوم مقالات

 >>>>توجه : برای سفارش شبیه سازی هر یک از پروژه های مرتبط با پیش بینی بار، از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

مشاوره  و  راهنمایی  پایان نامه کارشناسی ارشد راجع به پیش بینی بار بلند مدت   میان مدت  کوتاه مدت  (با سیستم های هوشمند: فازی ، شبکه عصبی ، فازی-عصبی و … )

   از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.


مجموعه: برق سیستمبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *