تخمین مدل OLS + شبیه سازی کامل این مدل در متلب – سورس کامل

پروژه ۸۴۳: شبیه سازی ام فایل متلب + سورس کامل متلب + توضیحات خطوط برنامه

خلاصه ای از کار:

    در این پروژه به بررسی دقیق و کامل روش OLS  در متلب پرداخته شده است. این روش برای حل یک مساله مرتبط با تخمین در نظر گرفته ایم. در بسیاری از سایت ها و کتب مختلف روابط و تحلیلات ریاضی این روش ذکر گردیده است. در این پروژه ما به کد نویسی این روش می پردازیم. در شکل فوق نتیجه اجرای این کد دیده می شود و در ادامه نتیجه عددی این روش دیده می شود. در ادامه توضیح مختصری بر این روش داریم. 

برخی از توضیحات مشابه: حداقل مربعات معمولی (روش OLS)

    روش OLS برای برآورد ضرایب نیاز به هیچ شرطی روی جمله اخلال ندارد اما برای آنکه ضرایب برآورد شده نااریب (بدون تورش) باشند و استنتاج آماری (مثلاً تستهای معناداری) روی آنها امکان‌پذیر باشد، برقرار بودن فروض کلاسیک الزامی است.

    از میان روشهای مختلف خطی برای برآورد پارامترهای مدل( پارامترهای رگرسیون ) روش OLS یا همان حداقل مربعات معمولی به خاطر خواص مطلوبی(البته هنگامی که فروض این روش برقرار باشند) که دارد به عنوان پرکاربردترین و غالبترین روش شناخته شده است.

     از آنجا که در روش OLS (حداقل مربعات معمولی)، پارامترهای تخمین زده شده یه صورت ترکیب خطی از متغیر وابسته هستند به همین خاطر روش OLS یک روش خطی نامیده میشود. 

     در صورت سوال در مورد محصول و یا در صورت اشکال در اجرای شبیه سازی می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله فایل قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

 نتایج عددی:

 

دیگر پروژه های مرتبط: 

مدلهای خطی- تخمین زننده های حداقل مربعات (LSE) و OLS + پروژه کامل

 

روش حداقل مربعات وزنى و رگرسیون خطی وزنی محلی + پروژه متلب

 


مجموعه: پروژه ها, ریاضیات و محاسبات عددیبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *