برآورد چگالی مفصل با احتمال جریمه کل با محدودیت برابری خطی

پروژه ۷۱۴: شبیه سازی مقاله در متلب

خلاصه:

تراکم مفصل، تابع چگالی احتمال مشترک (PDF) یک بردار تصادفی با حاشیه یکنواخت می باشد. رویکرد به دو حالت برآورد چگالی مفصل معرفی شده  که در برآورد حداکثر احتمال جریمه (MPLE) با یک تغییرات کل (TV) به کار می رود. محدودیت ها یا قیدهای متقارن و مرزی برای تراکم مفصل توسط محدودیت های برابری خطی اجرا می شود. موضوع TV-MPLE با محدودیت برابری خطی توسط یک الگوریتم لاگرانژی و operator-splitting  حل شده است. روش  یک بهبود دامنه ای در بهره وری محاسباتی نسبت به دیگر روش  TV-MPLE بدون محدودیت با استفاده از روش log-barrier برای برنامه مخروط مرتبه دوم پیشنهاد و حل شده است. انتخاب داده محور از پارامتر تنظیم را از طریق تغییرات K-fold انتخاب نموده ایم. شبیه سازی داده های وافعی نشان می دهد که روش پیشنهادی از عملکرد بالایی برخوردار بوده است.  برای فهم دیگر اطلاعات این شبیه سازی ، مقاله را از لینک زیر دانلود نمایید. 

دانلود: دانلود اصل مقاله لاتین

در صورت سوال در مورد محصول می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید (ترجیحا  ارسال پیامک). 

برای خرید یا سفارش این پروژه می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید. این پروژه در نرم افزار متلب انجام شده است.  

برخی نتایج:

p714-1


مجموعه: ریاضیات و محاسبات عددیبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *