آموزش کامل صرافی هات بیت hotbit

این صرافی در کشور هنگ کنک می باشد و برای ایرانی ها مجاز بوده و مشکل خاصی ندارد.

در این پست به آموزش دقیق و کامل صرافی هات بیت hotbit می پردازیم. این آموزش در قالب فیلم گردآوری شده است. طریقه ثبت نام، خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری در صرافی، انتقال تتر به آدرس های مختلف، خرید ارز های اولیه هات بیت، انتقال داخلی ارز ها، خرید های ETF هات بیت، بخش بندی قسمت های مختلف ارز ها و دیگر نکات مربوط به صرافی هات بیت پرداخته می شود. این صرافی برای ایرانی ها مشکلی نداشته و نیازی به استفاده از فیلتر شکن ندارد. این صرافی بسیار بسیار آمریکایی ها و اروپایی ها و مخصوصا آسیایی ها به آن علاقه مند هستن زیرا بیشتر پروژه های زنجیره هوشمند بایننس یا BSC و همچنین حوزه دیفای و جدیدا NFT ها در آن لیست شده است. صرافی هات بیت رتبه اول در تعداد ارزهای دیجیتال را دار می باشد. بله درست شنیدین رتبه اول. بیش از ۱۳۵ جفت ارز دیجیتال خرید و فروش میشه.

آموزش در به دو شکل گردآوری شده است. ابتدا به نسخه ویندوز صرافی هات بیت می پردازیم و سپس اپ هات بیت را در گوشی موبایل آموزش می دهیم. دقت کنین در فیلم دوم و سوم که جدیدا آپلود شده به خرید و فروش ارز های اولیه ی جدید که تازه لیست شده می پردازیم.

نکته: در صورتی که هر بخش را درست یاد نگرفتین می توانین در پیچ اینستاگرام ما به آدرس کریپتو دکتر صادق یا Crypto_Dr_Sadegh@ مراجعه کنید چراکه قطعا اونجا به سوالات مبهم شما پاسخ خواهیم داد. در دایرکت حتما اعلام کنین که با کد تخفیف بنده عضو شده اید تا فیلم ها و آموزش های رایگان در اختیارتان قرار دهیم. 

توصیه میکنم دوستان حتما به پیج ما سر بزنین تا سیگنال های بلندمدتی با بازدهی ۱۰ برابری را به شما هدیه خواهیم داد. در پیج اینستاگرام تحلیل روزانه ارزهای دیجیتال را بررسی کرده و ورود و خروج های ضروری رو اعلام می نمائیم.

بخشهای مهم صرافی هات بیت:

در بخش ETF شما میتوانید در ریزش های بازار نیز کسب سود کنید. سودها در صرافی هات بیت ۳ برابری هستند. یعنی اگر بیت کوین ۳۰ درصد ریزش کند ما می توانیم ۹۰ درصد در بخش ETF سود کنیم. یعنی وااااااو

ارزهایی که به تازکی می خواهند در لیست هات بیت ضمیمه شوند که به عنوان ارز اولیه تقریبا شناخته می شوند نیز توضیح داده می شود.

فیلم ها کوتاه و صریح گردآوری شده تا از خستگی کاربران بپرهیزد.

مدرس: دکتر صادق (تریدر آسیایی کوین مارکت کپ)

در صورت سوال در مورد محصول می توانید در اینستاگرام با آی دی مورد نظر مکاتبه نمایید. 

پس از پرداخت آنلاین، فایل قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

در فرآیند خرید حتما حتما کد گوگل اتنتیکیتور رو جایی یادداشت کنین. اون کدی که میده به شما کمک میکنه گوشیتون گم شد، دزدیده شد، خراب شد، اون رو روی یک گوشی دیگه ریکاوری کنین. در کمتر از ۳۰ ثانیه انجام میشه. من استاد شما هستم و چنین ایرادایی پیش اومد قطعا رفع میکنم.

توجه: در قدیم هات بیت ایمیل های فقط دارای حروف رو قبول میکرد ولی جدیدا اگر در نام ایمیلتان عدد هم وجود داشت موردی ندارد. مثلا

sh.uni123@yahoo.com

ali_10amini500@gmail.com

هر دو مورد بالا قابل قبول است.

سایت متلب تولز قوی ترین سایت آموزشی کشور می باشد. رتبه الکسا در ایران ۲۱ هزار و در جهان ۵۰۰ هزار می باشد.

تاریخ تهیه فیلم: ۳ فروردین ۱۴۰۰ – ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

در اینستاگرام کریپتو دکتر صادق یا Crypto_dr_sadegh@ سرچ شود.

 

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال هات بیت hotbit

 

آموزش رایگان ثبت نام در صرافی کوینکس coinex


مجموعه: اخباربرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *