آموزش بورس و کارکردن با سایت tsetmc و کارگزاری مفید و خرید و فروش یک سهم

****   فیلم آموزشی در پیج و کانال کریپتو دکتر صادق  ****

   ‫در این ویدئو تلاش کرده ایم تا بطور دقیق و با زبانی ساده بورس و نکاتی را که کمتر در سایت ها و ویدئو ها به آن اشاره شده را آموزش دهیم. در این فیلم سهم های بنیادی را می شناسیم و بررسی می کنیم آیا این سهم ارزش خرید دارد یا نه؟ کلیات کار با سایت کارگزاری مفید و همچنین چگونگی خرید و فروش یک سهم را بررسی می نمائیم. سرخطی را زدن را آموزش داده تا بتوانیم در اول نوبت یک سهم قرار بگیریم. 

    در این ویدئو چندین سهم شرکت را دقیق بررسی می نمائیم. هر یک از این سهم ها را در سایت tsetmc و همچنین سایت کدال بیشتر مورد تحلیل قرار داده و همچنین درآمدهای شرکت ماهیانه و سالیانه – بازدهی شرکت نسبت به ماه های قبل و سال های قبل – اخبار شرکت – افزایش سرمایه شرکت ، بررسی pe و eps – سهامداران سهم – پیام های ناظر در مورد سهم مورد بررسی قرار می گیرد.

     سایت بورس اوراق بهادار تهران یا www.tsetmc.com و بررسی تابلوخوانی برای سهامداران تازه وارد شدیدا پیشنهاد می گردد. این بخش برای تمامی افراد حاضر در بورس می تواند مفید باشد و به شدت توصیه می گردد.

     شما در انتهای این فیلم باید بتوانید با یک نگاه اجمالی به سهم و همچنین قیمت خرید و فروش آن در یک ماه اخیر و همچنین نکاتی که در فیلم گفته می شود بفهمید که این سهم ارزش خرید دارد یا نه !!!!!!! آیا این سهم بنیادی می باشد یا نه !!!! . خیلی از سوالات مبهم خود را دریابید!!

در این فیلم آموزشی در کل به موارد زیر اشاره گردیده است:

کلیات کار با سایت کارگزاری مفید و اقدام به خرید و فروش یک سهم برای تازه واردان

نکات کاربردی و دقیق در مورد یک سهم

آیا یک سهم را بخریم یا نه ؟

ارسال سفارش خرید و فروش

تابلو خوانی دقیق بورس

سهم های بنیادی

آموزش ایزی تریدر

ارزش پرتفوی بورسی

واریز وجه به حساب کاربری

دریافت وجه از حساب کاربری

عرضه اولیه بخریم یا نه؟ 

ارسال و حذف دسته ای سفارش ها

مفهوم سرخطی زدن

قیمت پایانی سهم 

چه زمانی به سهم ورود کنیم؟

 

بخش Vip رایگان رایگان:

تمامی دوستانی که این فیلم آموزشی را تهیه می نمایند می توانند در تلگرام شماره مشخص شده دیگر سوالات مبهم خود را از ما بپرسند.

کارشناس بطور دقیق به سوالات شما پاسخ می دهد.

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/crypto_dr_sadegh/

در اینستاگرام و تلگرام می توانید کریپتو دکتر صادق را سرچ نمایید. 

 


مجموعه: اخباربرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *