آموزش رایگان ثبت نام در صرافی کوینکس coinex

صرافی کوینکس COINEX بهترین صرافی برای ایرانی ها نه تنها خوشبختانه تحریم نکرده ایرانی ها رو بلکه پشتیبان فارسی زبان نیز دارد. با خیالی آسوده در کوینکس ترید نمایید.

صرافی بین‌المللی کوینکس در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی، در شهر «هنگ کنگ» کار خود را آغاز نمود و  به دست فردی به نام «یانگ هایپو» راه‌اندازی شده است. صرافی کوینکس یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت «ViaBTC» به شمار می‌رود. با وجود اینکه تنها چند سال از آغاز به کار این صرافی می‌گذرد اما تعدادی از بهترین متخصصان امور مالی و اینترنت را دور هم جمع کرده است و با توجه خدمات خوبی که به کاربرانش ارائه می‌دهد به سرعت در حال پیشرفت است.

توصیه من به شما، اول فیلم آموزشی رایگان رو ببینین بعد ثبت نام کنین. در روند ثبت نام نکته های حساس زیاد داریم که باید رعایت بشه. مخصوصا کد اتنتیکیتور و …

در فیلم آموزشی نحوه انتقال ارز و همچنین واریز ارز توضیح داده شده است. نحوه خرید و فروش در صرافی نیز گفته شده است.

 

برای ثبت نام در کوینکس روی register زیر کلیک کنید :

++++++++++++++++

++++++++++++++++

فیلم آموزشی رایگان: (روی تصویر زیر کلیک کنید)

کد تخفیف yvnq7 رو وارد کنین و در تمام معاملات ۲۰ درصد تخفیف خواهید گرفت. هر مشکلی و سوالی بود بپرسین من مشکلتون رو حل خواهم کرد البته در اینستاگرام. از قدیمی های صرافی کوینکس هستم و با کلیات آن آشنایی دارم. کد رفرال yvnq7 (وای وی ان کیو هفت) من رو بزنین و هر مشکلی داشتین در اینستاگرام در خدمتتون هستم.

 در اینستاگرام کریپتو دکتر صادق یا Crypto_dr_sadegh@ سرچ شود. و در دایرکت حتما اعلام کنین که با کد تخفیف یا رفرال بنده عضو شده اید تا فیلم ها و آموزش های رایگان در اختیارتان قرار دهیم. همچنین برای مشاهده سیگنال های با بازده ۱۰ برابری در میان مدت استوری ها را چک کنید. 

 

 

 


مجموعه: اخباربرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *