اضافه کردن نویز سفید به تصویر در نرم افزار متلب + پروژه کامل

پروژه ۴۴۴: شبیه سازی برنامه در متلب

خلاصه:

در پردازش سیگنال، نویز سفید به سیگنالی گفته می‌شود که در تابع چگالی توان آن توان به‌طور یکنواخت در همهٔ فرکانس‌ها توزیع شده ‌باشد. چنین نویزی هیچ شباهتی با نسخهٔ تاخیر یافته‌اش ندارد و تابع خودهمبستگی آن به صورت تابع دلتای دیراک است. یک سیگنال تصادفی با تابع چگالی توان (power spectral density) ثابت است.

نویز سفید اشاره به یک مدل آماری برای سیگنال ها و منابع سیگنال دارد نه یک نوع سیگنال خاص نویز سفید به سیگنال گسسته در زمانی (discrete) که نمونه های آن دنباله ای از متغیرهای تصادفی ناهمبسته ی سریالی که دارای میانگین صفر و واریانس متناهی هستند در نظر گرفته می شوند هم گفته می شود. بسته به کاربرد ممکن است نیاز باشد نمونه ها مستقل و با توزیع احتمالی مشابه درنظر گرفته شوند. بطور خاص اگر نمونه ها دارای یک توزیع نرمال با میانگین صفر باشند به آن نویز سفید گوسی گفته می شود. در این شبیه سازی نویز فوق به یک تصویر که در شکل زیر دیده می شود اضافه گردیده و تصویر اخر را تشکیل می دهد.  می توان واریانس های  و میانگین های مختلف نیز در نظر گرفت. 

در صورت سوال در مورد محصول می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید (ترجیحا  ارسال پیامک). 

پس از پرداخت آنلاین، فایل قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

برخی نتایج:

p444-3

p444-2

تصاویر دیگر نیز خودتان می توانید به عنوان مثال های دیگر قرار دهید.

 

 

دیگر پروژه های مرتبط: 

شبیه سازی و تجزیه و تحلیل نویز سفید در نرم افزار متلب + پروژه کامل

نویز گرمایی بصورت نویز گاوسی سفید یا AWGN + برنامه متلب کامل

 

ایجاد نویز AWGN (نویز سفید گاوسی) در متلب (با و بدون استفاده از تابع AWGN)

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *