یک رویکرد برای امنیت در داده کاوی با الگوریتم ژنتیک (داده ها مربوط به تشخیص بیماری)

پروژه ۱۰۳: شبیه سازی متلب + توضیحات خط به خط کدها + توضیحات جانبی

در این پروژه قصد شده است تا با استفاده از روش ژنتیک و داده کاوی نوع بیماری افراد(سرطان ، hiv ، بیماری های قلبی و …) مشخص گردد بدین صورت که از کاربر کد شناسایی و سن او پرسیده شود و با توجه به تعاریفی که در سیستم وجود دارد مشخص کند این شخص می تواند به چه بیماری ای مبتلا می باشد. البته دیگر متغیرها را نیز می توان تغییر داد. در خروجی هم اگر مشاهده شود جمعیت خود به خود به سمت متغیرهای ورودی گرایش یافته و بیماری را اعلام می کند.  

این پروژه چندین هدف را با هم انجام می دهد بدین معنی که با هر بیماری یا هر نمونه ی اصلی مقایسه را انجام داده و نتایج را به صورت جداگانه یادداشت می کند و سعی در بهینه نمودن آن می کند تا کمترین اختلاف با نمونه های گرفته شده حاصل گردد. نمونه ها یکسری کدهای زیب شده از افراد بوده که برای هریک یکسری اعداد لحاظ  شده است. این شبیه سازی بر اساس مقاله زیر صورت گرفته است. شما می توانید از لینک زیر این مقالاه لاتین  را دانلود نمایید. 

مساله اصلی در این پروژه امنیت در داده کاوی می باشد تا از وجود خطا پرهیز گردد. این شبیه سازی کامل انجام شده است و همچنین توضیحات کد ها بصورت خط به خط شرح داده شده است. امید می رود این کد مورد استقبال متلب دوستان قرار گیرد. 

دانلود رایگان اصل مقاله لاتین  : Download 

در صورت سوال در مورد محصول می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید (ترجیحا  ارسال پیامک). این برنامه شامل فایل وورد توضیحات  خط به خط دستورات می باشد. 

پس از پرداخت آنلاین، فایل قابل دانلود می باشد
خرید آنلاین

برخی از نتایج: (کد برنامه توسط آقای نیستانی دانشجوی دکتری انجام شده است.)

p103(2)p103(3)

 

 

 


مجموعه: الگوریتم های فراابتکاری و هوشمند, مهندسی پزشکی, مهندسی کامپیوتربرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *