سورس متلب: سیستم های چند ورودی چند خروجی MIMO با اکولایزر Zero Forcing

پروژه ۱۶۳۵: شبیه سازی کامل در متلب (ام فایل) + توضیحات  کامل و همچنین فرمول ها در فایل وورد 

خلاصه ای از کار:

    ما درمورد سه طرح خروجی های متعدد یک ورودی (SIMO به عنوان تنوع دریافت نیز شناخته می شود) شامل ترکیب انتخاب،ترکیب سود مساوی،ترکیب بیشترین نسبت و طرح ورودیهای متعدد یک خروجی (MISO به عنوان تنوع ارسال نیز شناخته می شود) شامل STBC الموتی در دیگر پروژه های این سایت بحث کرده ایم.

     اکنون اجازه دهید درمورد نمونه ای بحث کنیم که در ان چند انتن ارسال و چند انتن دریافت وجود دارد و بنابراین یک کانال با چند ورودی و چند خروجی (MIMO) تشکیل می شود. ما در این متن بحثمان را به نمونه دو انتن دریافت و دو انتن ارسال (یک کانال MIMO دو در ۲) محدود می کنیم. فرض می کنیم که این کانال یک کانال چند مسیره رایلی محوکننده یکنواخت است و این مدولاسیون BPSK است.

خلاصه از نتایج فایل وورد:

۱-همانطور که پیش بینی می شود،نتایج شبیه سازی با یک سیستم MIMO ۲در۲ با استفاده از مدولاسیون در کانال رایلی ، هماهنگی نتایج بدست امده درسیستم ۱در۱ برای مدولاسیون BPSK در کانال رایلی را نشان می دهد.

۲-همانطور که در بخش [WIRELESS-TSE, VISWANATH] اشاره شد،اکولایزر Zero Forcing بهترین راه ممکن برای معادل سازی علامت دریافتی نیست.اکولایزر Zero Forcing به دستیابی به بهبود میزان داده ها کمک می کند، اما زمانی که دو انتن دریافت داریم ،از شرایط تنوع استفاده نمی کند.

۳-ممکن است درهمه شرایط قادر به دستیابی به دو بهبود در نسبت اطلاعات برابر نباشیم.بنابراین اتفاقی که می افتد اینست که کانالها با یکدیگر مرتبط هستند(ضرایب تاثیر تقریبا مشابه هستند).بنابراین ممکن است حتی اگر دو نماد دریافتی داشته باشیم ،قادر به حل دو نماد مجهول ارسال شده نباشیم.

**ادامه توضیحات در فایل وورد **

در صورت سوال در مورد محصول می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

 پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله فایل قابل دانلود است. 

خرید آنلاین

 

برخی نتایج:

 

فرمول های به کار رفته در این تحقیق: (توضیحات  فرمول ها بطور کامل در فایل وورد )

 

 

دیگر پروژه های مرتبط: 

ظرفیت کانال در کانالهای تصادفی MIMO + پروژه کامل متلب با توضیحات

شبیه سازی مقاله: پروتکل دسترسی تصادفی به تخصیص راهنما در سیستم های MIMO

 

سیستم MIMO با آرایه های اختیاری غیر ایده ال در متلب(شبیه سازی مقاله)

 

شبیه سازی مقاله: تخمین مبتنی بر اموزش درکانالهای MIMO رایسی (Rician) در متلب

 


مجموعه: الکترونیک, مهندسی مخابراتبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *