سورس مقاله:کمینه سازی نرم وزنی چند کاناله برای نویزگیری تصویر دارای رنگ واقعی

پروژه ۴۹۸: شبیه سازی مقاله ۲۰۱۷ در متلب + سورس کامل متلب

عنوان مقاله:

Multi-channelWeighted Nuclear Norm Minimization
for Real Color Image Denoising

********************************

دانلود: دانلود اصل مقاله لاتین

********************************

خلاصه ای از کار:

   اکثر الگوریتمهای نویزگیری موجود برای تصاویر مقیاس خاکستری ارائه می شوند. زمانی که امارهای صدا در کانالهای R ،G و B می توانند برای تصاویر واقعی پرصدا متفاوت باشند،گسترش انها برای نویزگیری تصویر رنگی بدیهی به نظر نمی رسد. ما در این مقاله یک الگوی بهینه سازی چند کاناله (MC) را برای نویزگیری تصویر رنگ واقعی تحت چهارچوب کمینه سازی نرم هسته ای وزن شده (WNNM) پیشنهاد می کنیم. ما به منظور استفاده از فراوانی این کانال ، تکه های RGB را به هم متصل می کنیم و برای متعادل کردن درستی اطلاعات این سه کانال با توجه به امارهای مختلف صدای انها یک ماتریس وزنی را معرفی می کنیم. این الگوی MC-WNNM پیشنهادی راه حل تحلیلی ندارد. ما ان را به شکل یک مساله با برابری محدود مجددا فرمول بندی می کنیم وان را از طریق جایگزین کردن یک روش افزاینده مسیر حل می کنیم. هر مرحله بروزرسانی جایگزین یک راه حل بسته دارد و این همگرایی را می توان تضمین کرد. ازمایشهایی درمورد پایگاههای اطلاعات ترکیبی و تصویر پرصدای واقعی ، ارجحیت الگوی MC-WNNM را بر روشهای نویزگیری مرسوم نشان می دهند.

    در صورت سوال در مورد محصول و یا در صورت اشکال در اجرای شبیه سازی می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

برخی نتایج:

 

برای عضویت در کانال ما روی عکس زیر کلیک کنید : (آخرین اخبار مرتبط با مهندسی و سایر تکنولوژی ها)

یا آدرس لینک زیر را در تلگرام خود جستجو نمایید:

m_b_coll@


مجموعه: پردازش تصویر, مهندسی کامپیوتر, مهندسی مخابراتبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *