شبیه سازی رایگان مقاله: بهینه سازی محدب برای شبکه های هماهنگ بی سیم متراکم

پروژه۸۳۶: شبیه سازی کامل و رایگان مقاله isi  در متلب + سورس کامل متلب  + دانلود در انتهای متن

عنوان مقاله: 

Large-Scale Convex Optimization for Dense
Wireless Cooperative Networks

بهینه سازی محدب در مقیاس گسترده برای شبکه های هماهنگ بی سیم متراکم

******************

دانلود: دانلود اصل مقاله لاتین

******************

خلاصه ای از کار: 

     بهینه سازی محدب ابزاری قدرتمند برای تخصیص منابع و پردازش سیگنال در شبکه های بی سیم است. زمانی که پیش بینی می شود تراکم شبکه به منظور انطباق مبادله اطلاعات متغیر در حال رشد به میزان زیادی افزایش می یابد،مسائل بهینه سازی عملکرد در حال ورود به دوره جدیدی هستند که با اندازه زیاد یا تعداد زیاد محدودیتها مشخص می شود که طرحی مهم و چالشهای محاسباتی را مطرح می کند. ما در این مقاله یک روش دو مرحله ای جدید را برای حل مسائل بهینه سازی محدب در مقیاس بزرگ در شبکه های هماهنگ بی سیم متراکم پیشنهاد می کنیم که این شبکه ها می توانند بطور موثری امکان ناپذیری تشخیص دهند و ازعملی بودن الگوسازی بهره ببرند. در این روش پیشنهادی مساله اصلی محدب درمقیاس بزرگ در مرحله اول از طریق پرکردن ماتریس به شکل برنامه ریزی یک مخروط استاندارد تغییر شکل می یابد که تنها به تهیه نمونه پارامترهای مساله مانند اطلاعات وضعیت کانال(CSI) و کیفیت خدمات(QoS) پیش نیازهای ساختار از قبل ذخیره شده این شکل استاندارد نیاز دارد.با حل تعبیه خود دوگانه مشابه در جفت استاندارد اولیه دوگانه می توان به توانایی ارائه گواهی های غیرممکن و توانایی محاسبه موازی دست یافت. در مرحله حل مساله،روش تقسیم اپراتور بنام روش مسیر جایگزین ضرب کننده ها (ADMM) برای حل تعبیه خود دوگانه مشابه در مقیاس بزرگ اتخاذ می شود.ADMM در مقایسه با روشهای درجه دوم می توانند مسائل بزرگی را به موازات صحت نسبتا کم درمدت زمان منطقی حل کنند. نتایج شبیه سازی سرعت بالا ،مقیاس پذیری،و قابلیت اطمینان چهارچوب پیشنهادی را در مقایسه با چهارچوبهای الگوسازی وضعیت هنر و حل کننده ها را نشان می دهند.

در صورت سوال در مورد محصول و یا در صورت اشکال در اجرای شبیه سازی می توانید از بخش تماس با ما (منوی بالا)، با شماره تلفن مورد نظر مکاتبه نمایید.

***************************

دانلود: دانلود سورس کامل متلب به رایگان

***************************


مجموعه: پروژه ها, مهندسی کامپیوتر, مهندسی مخابرات, یادگیری ماشینبرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *