ثبت نام در صرافی بایننس با vps و vpn آی پی ثابت (فیلم کامل)

صرافی بایننس (BINANCE) یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا است که شما می‌توانید در این صرافی به خرید و فروش کوین‌های مختلف در حوزه ارز های دیجیتال بپردازید. صرافی بایننس یک صرافی چینی است که در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد. چانگپنگ ژائو (Changpeng Zhao) با نام اختصاری CZ، مدیر و بنیانگذار بایننس است.

در این فیلم آموزشی قصد داریم ثبت نام در صرافی بایننس را باجزئیات دقیق و کامل آموزش دهیم. همچنین بخش خرید و فروش و از همه مهمتر استفاده از VPN وVPS با آی پی ثابت را به شما آموزش بدهیم. ارزهای UP و DOWN در بخش اسپات و ETF ؛ اندیکاتور RSI در پیش بینی قیمت ها ، حجم معاملات و میانگین متحرک در نمودارها و همچنین بررسی انواع ارزها و تفاوت هر یک از آنها نسبت به سایر جفت ارزها.

بزرگترین مشکل سر راه ما در بایننس آی پی ایران است که باید به شکل ویژه ای دور بزنیم. ما یک روش حرفه ای که تریدرهای بزرگ داخل ایران از آن استفاده می کنند را مرحله به مرحله با زبانی شیوا و ساده به شما بصورت ویدئو آموزش می دهیم. چگونگی خرید VPS و VPN از سایت ها را به شما آموزش داده و براساس IP و اطلاعات ورود، بخش Remote Desktop Connection را تکمیل می نماییم.

قبل از هر چیز، ابتدا فیلم آموزشی یک ساعته را مشاهده کرده و طبق آن اقدام به ثبت نام کرده. لینک ثبت نام زیر نیاز به VPN و یا VPS دارد.

لینک ثبت نام در بایننس روی تصویر زیر:

 

فیلم ها کوتاه و صریح گردآوری شده تا از خستگی کاربران بپرهیزد.

مدرس: دکتر صادق (تریدر آسیایی کوین مارکت کپ)

در صورت سوال در مورد محصول می توانید در اینستاگرام با آی دی مورد نظر مکاتبه نمایید. 

پس از پرداخت آنلاین، فایل قابل دانلود می باشد

خرید آنلاین

 

نکته: در صورتی که هر بخش را درست یاد نگرفتین می توانین در پیچ اینستاگرام ما به آدرس کریپتو دکتر صادق یا Crypto_Dr_Sadegh@ مراجعه کنید چراکه قطعا اونجا به سوالات مبهم شما پاسخ خواهیم داد. در دایرکت حتما اعلام کنین که با کد تخفیف DJJKPNIC عضو شده اید تا دیگر فیلم ها و آموزش های رایگان را در اختیارتان قرار دهیم. 

 

در فرآیند ثبت نام حتما به موارد زیر توجه فرمائید.


مجموعه: اخباربرچسب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *